In anul 1991 a luat fiinta compania CONECO ROMANIA, societate comerciala cu capital privat integral romanesc. Forma de organizare juridica este de societate cu raspundere limitata.

Incepand cu anul 2002 CONECO ROMANIA dezvolta cu prioritate activitatea de protectie pasiva la foc, lucru concretizat prin realizarea protectiei pasive la un important edificiu din Bucuresti - Cladirea Charles de Gaulle.

Introducerea pe piata romaneasca a mortarelor rezistente la foc a costituit un succes remarcabil pentru CONECO ROMANIA care, in scurt timp, a devenit principalul furnizor de protectie pasiva la foc pentru elemente structurale din metal pe piata din Romania, realizand o serie de proiecte de prestigiu si astfel asigurandusi un renume pe piata de profil.

Chiar de timpuriu in activitatea de promovare a produselor de protectie pasiva la foc, CONECO Romania, a participat la numeroase targuri de profil, a mentinut contactul cu numerosi arhitecti si ingineri din Romania si este cunoscuta de multe firme de constructii din Bucuresti si din tara.

O deosebita importanta a avut-o si dezvoltarea serviciilor catre clienti prin crearea unui compartiment specializat de aplicare si punere in opera a produselor de protectie la foc.

Detinand un parc de 15 masini de aplicat mortare rezistente la foc din productie proprie, CONECO ROMANIA poate satisface orice cerere privind protectia la foc ceruta de clienti.

Orientarea directa catre proiecte a constituit avantajul informational prin care CONECO ROMANIA a reusit ca in 8 ani de zile sa promoveze produsele de protectie pasiva si sa ajunga la o cifra de afaceri pentru 2008 de aproape 5.000.000 euro.

In tot acest timp am fost si suntem perceputi ca principalii furnizori de protectie pasiva cu mortar pe piata din Romania, construind aceasta imagine cu un colectiv restrins dar dedicat protectiilor la foc.

Intetiile de viitor ale CONECO ROMANIA sunt conturate in jurul dezvoltarii parteneriatului strategic cu furnizorii de produse rezistente la foc, a bazei de productie si aplicare, a dezvoltarii retelei de inginerii de marketing pentru promovarea in piata a produselor, largirea gamei de produse din domeniul protectiei la foc, cu scopul de a oferii servicii de calitate oriunde in lume.